quick update - Reisverslag uit Damascus, Syrië van Nienke Verhoeks - WaarBenJij.nu quick update - Reisverslag uit Damascus, Syrië van Nienke Verhoeks - WaarBenJij.nu

quick update

Door: nieninmalawi

Blijf op de hoogte en volg Nienke

25 Maart 2011 | Syrië, Damascus

Dear all,

I'm just placing a quick update because I have received some mails and emails from people who are worried about me.

To be quite honest, around me nothing is going on (yet). Children are playing outside and it actually pretty quiet.... quieter then normal? or maybe I'm just getting paranoid. Or maybe quiet before the storm.

I really hope for the people of Syria that things stay quiet and they can work it out verbally! Nobody wants deaths! I'm sure!

I will tell you my exact whereabouts so you don't have to worry all the time.

I'm staying in Masaken Barze. This is 10 minutes from Roke Nadien and 30 minutes from the city centre. So if you hear names as Umajjad mosque, Bab Toema, Bab sharqi, souk sarouja don't worry. I don't hear a thing!

I will call the embassy as soon as possible (they are closed untill sunday) to figure out if I have to worry or not. For now I think not!

That's all. You can always call me: 0988563521

And I'll try to check my email every day now.

For everyone who wants to have a good vieuw on what's going on, I would advice BBC World, or Aljazeera English.

lots of love and a big hug

nienke

  • 25 Maart 2011 - 16:11

    René:

    Fijn dat je dit even laat weten
    Gelukkig dat het bij jou rustig is. Ik hoop dat het zo blijft

  • 25 Maart 2011 - 19:06

    Louisa:

    Hai lieve Nienke,
    zit nu op BBC World News te kijken en zie beelden van Damascus en ik ben wel erg geschrokken. Ik hoop dat het bij jou rustig blijft! Wees voorzichtig. Liefs xx

  • 25 Maart 2011 - 19:13

    Paula:

    Fijn om te weten dat alles goed met je gaat, ik wilde je al gaan lastigvallen :))
    Ik hoop dat het rustig blijft, xxx

  • 27 Maart 2011 - 15:41

    Yvonne Van Den Berg:

    Hey Nien,

    Ik had je al een sms gestuurt, maar die is denk ik niet aangekomen.

    Blij te horen dat het nog rustig is waar jij zit.Ik hoop dat dat zo blijft.

    Veel plezier nog.
    Kusz

  • 27 Maart 2011 - 18:09

    Maaike:

    lieve nien,
    goed om te horen dat alles goed gaat
    ik hoop dat het rustig blijft in Syrië
    gisteren met hockey 5-2 gewonnen en een laptop van pap en mam gekregen
    toe gelaten op het wolfert
    oma is er, veel groeten van oma ze belt je waarschijnlijk morgen avond
    xxx Maaike
    p.s. mis je!!!!!

  • 28 Maart 2011 - 20:03

    Esmee:

    Was heerlijk om je stem te horen! Pas heel erg goed op jezelf darling! Hele dikke kussen voor jou! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Syrië, Damascus

Nienke

Hello everybody, At this site I will try to stay in touch with you while I am discovering the world! Do not hesitate to e-mail me or send me text messages. It is always nice to hear from friends! See you guys soon! Hugs, Nienke

Actief sinds 16 Juni 2010
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 41176

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 23 November 2012

South America

20 Januari 2011 - 27 April 2011

Discovering the middle east

01 Juni 2010 - 01 November 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: